املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

امکانات ورزشی پارک پرواز

پارک پرواز هم مانند برخی دیگر از پارک‌های تهران دارای امکانات ورزشی زیادی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسیر مناسب برای پیاده‌روی

با توجه به هوای عالی و طبیعت زیبای این پارک پیاده روی می تواند بسیار لذت بخش باشد.

زمین اسکیت

به دلیل شیب خوبی که پارک پرواز دارد اسکیت سواری کردن لذت متفاوتی دارد.

میزهای شطرنج

مجموعه تفریحی ورزشی آدرنالین پارک

بازاره های ملکی در ایران

توسعه‌های زیرساختی

یکی از مهمترین المان هایی که می توان در نظر داشت، توسعه زیرساختی است که در دولت سیزدهم صورت گرفته است گسترش میزان دسترسی است که در این منطقه صورت گرفته است، برای نمونه در سال 1402 تمرکز دولت بر روی گسترش خط مترو بوده و بالاخره بعد از سال ها ایستگاه مترو میدان کتاب در سعادت آباد افتتاح شده و افراد می توانند از آن استفاده کنند. این مورد یکی از المان هایی است که بر قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد تاثیر گذار باشد و سبب شود تا قیمت های ملکی جا به جا شود.

خانه چند سال ساخت؟

خب در قدم بعدی می‌توانیم به سراغ آپارتمان‌های چند سال ساخت برویم. در ابتدایی‌ترین اقدامی که باید بعد از این خرید انجام دهید. یک بازسازی و مرمت اساسی می‌باشد. چرا که بیشتر خانه‌ای چند سال ساخت در قدم اول با مشکل زیر ساختی رو به رو هستند و این موارد سبب می‌شود تا شما برای مرمت کردن این زیر ساخت‌ها هزینه‌های هنگفتی را متقبل شوید. از این رو اگر شما می‌خواهید اقدام به خرید یک سازه چند سال ساخت کنید. بهتر است در ابتدا حتما در نظر داشته باشید که علاوه بر پرداخت هزینه خرید ملک برای بازسازی آن نیز هزینه‌ای را کنار بگذارید. اما برای خرید آپارتمان چند سال ساخت کدام بهتر است سعادت آباد یا شهرک غرب؟

شهرک غرب

شهرک غرب تهران با پیشرفت ساخت و ساز و افزایش جمعیت چشمگیری در سال‌های اخیر روبرو بوده است که این موضوع، آبادانی و امکانات را برای این ناحیه از تهران به‌همراه داشته است. شهرک غرب تهران از جمله محله‌هایی می‌باشد که در منطقه ۲ تهران واقع شده و یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید. این محله در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد جهت زندگی، سرمایه گذاری و... قرار گرفته است. بسیاری از افراد به سراغ خرید ویلایی در خیابان ایران زمین و یا دیگر خیابان‌های شهرک غرب می‌روند تا یک خانه زیبا حیاط دار را به دست آورند. اما اگر می‌خواهید اقدام به خرید آپارتمان چند سال ساخت در شهرک غرب کنید بهتر است یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای نمونه یک ویلایی نقلی می‌تواند برای شما هزینه‌های کمتری را در حوزه بازسازی به ارمغان آورد. اما جالبی داستان خرید ملک در منطقه ۲ تهران این است که شهرک غرب تهران از سعادت آباد گران قیمت‌تر است و شاید می‌توان این تفاوت قیمت را به دلیل امکانات زیر دانست.