املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

قیمت های ملکی در شهرک غرب و سعادت آباد

در بخش امکانات هم می توان گفت که سعادت آباد و شهرک غرب به نسبت یکدیگر برتری خاصی در خود ندارند، ولی از نظر ساختاری که در شهر پیاده شده است، شهرک غرب به دلیل ساخته شدن توسط مهندسان امریکایی یکی از محله هایی است که می تواند برتری بیشتری به خود داشته باشید. این بخش از مهم ترین المان های هر محله است، قیمت های ملکی که می تواند بر آینده افراد ساکن در هر منطقه تاثیر گذار باشد. شما برای زندگی در شهرک غرب و سعادت آباد؛ باید با قیمت های هریک از آن ها آشنایی داشته باشید. در این بخش می توانید میانگین قیمت های بروز ملکی در این دو محله را مشاهده کنید.

مجتمع سینا

شهرک غرب را به عنوان یکی از محله های لوکس و گران قیمتی که در منطقه 2 تهران قرار دارد می شناسید، این شهرک که یکی از معماری های آمریکایی را در خود دارد یکی از دارای خیابان و فاز های متنوعی است که هر یک از آن ها را در مقاله شهرک غرب مثلث برای شما نام برده ایم، اما در این بخش قصد داریم به مجتمع سینا که یکی از برج های خیابان ایران زمین به شمار می آید صحبت کنیم.

مجتمع سینا 

مجتمع سینا یکی از مجموعه های مسکونی است که در خیابان ایران زمین قرار داشته و از اطلاعاتی که در رابطه با این برج وجود دارد می توان به تعداد تمامی سازه هایی که در این مجموعه قرار دارد اشاره کرد، مجتمع سینا یکی از مجموعه های به نسبت گسترده بوده که از 38 مجتمع مسکونی تشکیل شده است. 

موقعیت مکانی مجتمع سینا

اگر نگاهی به نقشه مجتمع سینا داشته باشید می بینید که این برج ها در میان خیابان ایران زمین و خیابان مهستان قرار دارند. به طور دقیق تر برج سینا در واقع در تقاطع این دو خیابان واقع شده است، اما از نظر آدرس این برج در خیابان ایران زمین به ثبت رسیده است.

دسترسی مجتمع سینا

مجتمع سینا به طوری ساخته شده است که می توانید با زندگی و خرید آپارتمان در این مجتمع به راحتی و بدون نیاز به وسیله نقلیه به راحتی به امکاناتی از جمله بوستان، بیمارستان، مرکز خرید و مسجد به راحتی دسترسی داشته باشید. 

مرکز خرید برج سینا

از نزدیک ترین مراکز خریدی که می توانید از آن استفاده کنید، شهروند ایران زمین، میوه و تره بار مهستان، مرکز تجاری مهستان تماما از جمله امکانات رفاهی است که در نزدیکی این منطقه قرار دارد و شما می توانید با خرید آپارتمان در ایران زمین به تمامی این امکانات دسترسی داشته باشید.