املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

شهرک آتی ساز

موقعیت مکانی مجتمع آتی ساز

مجتمع آتی ساز در خیابان اوین سوری واقع شده است از شرق به اتوبان چمران از شمال به اتوبان یادگار امام از جنوب به اتوبان نیایش منتهی می شود.

این مجموعی از یک ورودی از خیابان سوری دراوین بر سه فاز 1-2-3 با گیت ورودی و نگهبانی مجزا تردد می شود، در مرکز این برج ها هر سه فاز دارای مجموعه فرهنگی – ورزشی و رفاهی می باشد، این مجموعه مسکونی یکی از شهرک هایی است که در نزدیکی مجتمع باغ بهشت قرار دارد.

اطلاعات مجتمع آتی ساز

در رابطه با مجتمع آتی ساز، شما می توانید بهترین امکانات را در این مجموعه مشاهده کنید. این مجموعه از جمله بخش هایی است که به صورت کاملا مهندسی شده طراحی شده است و از جمله امکانات این برج ها می توان به:

مساحت زمین :15500 متر مربع

سطح زیربنا: 381448

شامل :23 برج تا 31 طبقه

این ها از جمله اطلاعاتی است که در رابطه با هر یک از برج های مجتمع آتی ساز در سعادت آباد تهران وجود دارد. با توجه به مساحت زمینی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است، مجتمع آتی ساز از امکانات متعددی در کنار معماری بسیار حرفه ای برخوردار است. 

خرید آپارتمان در آتی ساز

این شهرک یکی از سازه هایی است که در نزدیکی مجتمع باغ بهشت واقع شده است و نزدیک ترین خیابان به این مجموعه را می توان خیابان 24 متری دانست و برای خرید آپارتمان در خیابان آتی ساز بهتر است که به سراغ آگهی های خرید آپارتمان در خیابان 24 متری بروید. در حوزه خرید و فروش آپارتمان و یا اجاره آپارتمان در شهرک آتی ساز تنها کافی است که با مشاوران املاک مثلث تماس بگیرید تا بهترین فایل ها و واحد های ملکی این مجموعه را به شما ارائه دهند.

خیابان ایران زمین

خیابان ایران‌زمین

خیابان ایران‌زمین یکی از معروفترین خیابان های شمال غرب تهران است که از شهرت زیادی برخوردار است. این خیابان به شکل نیم‌دایره‌ای زیبا، در فاز یک شهرک غرب قرار دارد و شمال و جنوب خیابان خوردین را به یکدیگر متصل می‌کند. 

بزرگراه چمران در شرق آن و بزرگراه شهید همت در جنوب خیابان قرار دارد و طول آن برابر با 3 کیلومتر است و به دلیل مساحت زیادی که دارد آن را به‌عنوان منطقه ایران‌زمین نیز می‌شناسند. در ادامه به بررسی ظرفیت‌ها و امکاناتی که موجب محبوبیت و شهرت خیابان ایران‌زمین شده است می‌پردازیم.

چرا خیابان ایران‌زمین محبوب است؟

ازجمله مواردی که نقش بسزایی در شهرت این خیابان دارد خانه‌های لوکس و لاکچری، وجود باغ‌راه فدک (پارک ایران‌زمین)، بوستان سدروس و ... است که زیبایی منحصربه‌فرد و لوکیشن‌های خاص مانند ویو برج میلاد، جهت عکاسی دارد. این عوامل باعث شده‌اند که این منطقه از آب‌وهوای دل‌انگیزی برخوردار شود و علاقه‌مندان زیادی را به آنجا بکشاند.

مراکز خرید ایران زمین

ازجمله مراکز خرید معروف در خیابان ایران‌زمین می‌توان به مرکز خرید ایران‌زمین و گلستان اشاره کرد که این دو مرکز خرید روبروی هم واقع شده اند و فضای منحصر به فردی را برای خرید ایجاد کرده اند. با توجه به اینکه قیمت محصولات در این مناطق متوسط است می توانید در زمان کمی بخض زیادی از محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنید.

مرکز تجاری ایران زمین

مرکز تجاری ایران زمین با بیش از 100 واحد تجاری در 9 طبقه، در غرب خیابان ایران‌زمین و روبروی خیابان مهستان قرار دارد. این مجموعه شامل اجناس مختلفی ازجمله فروشگاه‌های زیورآلات، کیف و کفش، لباس‌های زنانه و مردانه، لوازم ورزشی و ... می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که در این مرکز خرید، فروشگاه لوازم ورزشی متعلق به علی دایی وجود دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید.

مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در غرب تهران است که تجربه خرید محصولات مدرن و لوکس از برند های مطرح را در یک محیط با معماری سنتی به شما می دهد.

از جمله محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسد می توان به انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم خانگی، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، مراکز کرایه خودرو، مراکز کامپیوتری و الکترونیکی، اسباب بازی و غیره ... اشاره کرد. اگر طرفدار خرید از برندهای معروف هستید میتوانید محصولات برند هایی مانند چنل، دی اند جی، اسکیچرز و ... را در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین در مراکز خرید گلستان و ایران‌زمین کافه‌های دنج و مناسبی وجود دارد که می‌توانید ساعاتی را در آن‌ها رفع خستگی کنید. این امکانات علاوه بر نزدیکی به خیابان ایران زمین در نزدیکی برج های مهستان نیز هستند.

ایستگاه مترو ایران زمین

همچنین نزدیک‌ترین خطوط مترو به این منطقه، مترو خط 7، میدان صنعت است که در میدان صنعت و در نزدیکی این خیابان قرار دارد. 

زندگی در شهرک غرب یا سعادت آباد؟

زندگی در منطقه 2 تهران، با چالش های عدیده ای رو به رو می باشد، اولین قدم برای افرادی که قصد زندگی در منطقه 2 تهران را دارند، این است که زندگی در شهرک غرب است یا سعادت آباد؟

در میان تمامی محله های منطقه 2 تنها سعادت آباد و شهرک غرب است که این حجم از رقابت را در میان خود دارند و این رقابت ها به تنهایی سبب شده است تا هر دو از نظر کیفیت و میزان سطح زندگی هر سالی که میگذرد با پیشرفت های متعددی همراه باشد، برج سازی، فضای سبز، دسترسی به اتوبان ها هر یک از دسته اقداماتی به شمار می آید که شهرداری های این دو محله در حال انجام هستند تا هر چه زودتر بتواند مقام اول را در منطقه 2 تهران کسب کنند. اما مقام اول در میان محله های منطقه 2 تهران کدام است؟ در ابتدای راه بهتر است یک سری اطلاعات اولیه ای از سعادت اباد و شهرک غرب داشته باشید تا به شما بگوییم که کدام یک از این دو محله مقام اول را به دست آورده است.


خرید آپارتمان در شهرک غرب

محله شهرک غرب یکی از معروف ترین محله های تهران محسوب می شود که در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. شما می توانید در این محله خانه هایی پیدا کنید که نظیر آنها را در فیلم های خارجی دیده‌اید؛ خانه هایی با تعداد واحد پایین و با متراژی زیاد واقع در خیابان های عریض محله شهرک غرب. این شهرک از دسته محله هایی است که در زمان قبل از انقلاب طراحی و ساخته شده است. شما می توانید نمودار قیمت به همراه بروزترین قیمت های خرید آپارتمان در شهرک غرب را به راحتی در جدول زیر مشاهده کنید.