املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

ایوانک

محله ایوانک

بلوار ایوانک، یکی از اصلی ترین خیابان های این محله، در شمال غرب تهران قرار دارد و تنها از طیف وسیعی از امکانات شهری که در دسترس قرار دارد، نه تنها ساکنان ایوانک بلکه تمامی تهرانی ها را جذب می کند. همچنین، این خیابان میزبان ساختمان های دوقلو وزارت بهداشت است که افتخار شهرک غرب را افزایش می دهد.

اگر به دنبال یکی تجربه زندگی شهری شگفت انگیز در تهران هستید. محله ایوانک انتخابی بی نظیر است. این محله گویی به عنوان یک گنج پنهان در قلب تهران با زیبا هایی طبیعی و فرهنگ متنوع خود، شما را در خود جذب خواهد کرد و تجربه ی یک محله ی منحصر به فرد را ارائه خواهد داد.


تاریخچه محله ایوانک

محله ایوانک نخسیتین بار در سال 1355 به وجود آمد. این منطقه در آن زمان، به عنوان یک بیابان شناخته می شد. طرح اصلی برای محله ایوانک، احداث خانه های ویلایی به منظور سکونت گروه مرفه و کارمندان صدا و سیما بود. این خانه های ویلایی به صورت 2 طبقه طراحی و احداث شدند و مانند محله شهرک غرب این محله نیز با معماری شبیه به معماری آمریکایی ساخته شده است. زندگی در این محله و ایجاد تنوع در فعالیت تفریحی از اهداف مهم در طراحی های محله ایوانک بود.

از لحاظ شهرسازی، ایوانک به الگوی مدرن شهرسازی شهرک غرب پیروی می کرد و برنامه ریزان قصد داشتند تا محله به یکی از مدرن ترین مناطق شهری تبدیل کنند.

موقعیت مکانی محله ایوانک 

اگر دوست دارید بدانید که ایوانک در کجا قراردارد بهتر است به سراغ منطقه 2 تهران برویم، این محله یکی از بخش هایی است که در ناحیه 7 منطقه 2 تهران واقع شده است و از سمتی دیگر این منطقه در مجاورت شهرک غرب واقع شده و این موضوع سبب شده تا به شهرک غرب ایوانک شناخته شود (این نزدیکی سبب شده است تا قیمت خانه در ایوانک بالا رفته و به قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب نزدیک شود.)، محله ایوانک از چهار جهت جغرافیایی به محله های زیر دسترسی دارد:

  • از سمت شمال محله سپهر 
  • از سمت جنوب شهرک آزمایش
  • از سمت شرق شهرک غرب
  • از سمت غرب پونک

دسترسی های محله ایوانک

همانطور که از قبل نیز بیان شد محله ایوانک یکی از بهترین دسترسی ها را در شهرک غرب دارد در زیر بیشتر در مورد دسترسی های محله ایوانک توضیح خواهیم داد.

  • از شمال: با بلوار دادمان، بلوار فرحزادی و خیابان زرافشان شمال
  • از شرق: با خیابان حسن سیف، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد و بزرگراه شیخ فضل الله
  • از جنوب: با بزرگراه همت محدود می گردد.
  • از سمت غرب: به بزرگراه یادگار امام وصل می شود.

همچنین در مجاورت محله زیر قرار دارد: شهرک آزمایش، شهرک غرب، مرزداران، کوی نصر، پونک و سپهر برخورد دارد.

قیمت خانه در ایوانک تهران

محله ایوانک با دسترسی های عالی، امکانات تنوع پذیر و فضای زیبا، یکی از محبوب ترین مناطق شهری تهران است. این محله به شما تجربه یک زندگی شهری منحصر به فرد با فرهنگ و طبیعت زیبای خود برای شما به ارمغان می آورد. از این رو است که چه در حوزه خرید و چه در حوزه اجاره آپارتمان در ایوانک شما میتوانید، از املاکی های منطقه 2 تهران در این حوزه مشاوره دریافت کنید. از سمتی دیگر این منطقه بر اساس آمار های درخواست خرید ملک در منطقه 2 برای سکونت گزینه عالی به شمار می آید.

خیابان های شهرک غرب تهران

یکی از امکانات بسیار ارزشمندی که از زمان شاه و به لطف مهندسان آمریکایی برای ما به جا ماند، نقشه درست و اصولی است که شهرک غرب دارد. وقتی نگاهی به نقشه هوایی شهرک غرب می کنید و آن را با نقشه هوایی شهر لندن مقایسه می کنید، معنای واقعی مهندسی شهرسازی را متوجه خواهید شد. شهرک غرب از جمله بخش هایی است ه به صورت دقیق فاز بندی شده و این فاز بندی ها به طور کامل برای هر خیابان در این شهرک تعریف شده است. در ادامه قصد داریم از هر فاز در شهرک غرب خیابان های مهم آن را نام ببریم.  این شهرک مدرن از ۷ فاز تشکیل شده است؛ ۶ فاز اول پیش از انقلاب و فاز هفتم که نوسازترین بخش از شهرک غرب می‌باشد، بعد از پیروزی انقلاب ساخته شده است. قصد داریم هر یک از این فازها را به شما معرفی کنیم تا  در انتهای راه شمایی که به دنبال خرید آپارتمان در شهرک غرب هستید،  به بهترین گزینه برای معامله برسانیم.

رهن 500 میلیون تومانی برای اجاره در شهرک غرب

شهرک غرب تهران از تنوع ملکی بالایی برخوردار است. اما از میان تمامی آنها برخی از انواع ملک ها و سازه ها هستند که درخواست های بیشتری را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال یک واحد 70 متری با بودجه حدود 500 میلیون تومان برای رهن (پول پیش) هستید، ما خبر خوبی برای شما داریم در این منطقه با این مبلغ به عنوان رهن، می توانید یک واحد جدید در آپارتمان های مدرن با اجاره بهای 16 میلیون و 500 هزار تومان پیدا کنید. اما موضوع فقط محدود به اجاره آپارتمان نبوده و یکی از ملک هایی که تعداد آن در شهرک غرب به نسبت بالا است؛ خانه های ویلای لوکسی است که مناسب برای افرادی است که به دنبال داشتن یک ملک خصوصی به صورت فول امکانات می باشند.

شهرک غرب با زیر ساخت عالی و امکانات ویژه، انتخابی عالی برای همه کسانی است که می خواهند یک زندگی لذت بخش و لوکس در بالای شهر تهران داشته باشند. با انتخاب اجاره واحد در شهرک غرب شما به یک زندگی لاکچری و امکانات منحصر به فرد دست خواهید یافت.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال اجاره ویلا در شهرک غرب تهران است. یکی از خیابان هایی که به شما پیشنهاد می کنیم خیابان ایران زمین بوده که تعداد ویلایی های به نسبت بالایی را به خود اختصاص داده است. شما می توانید قیمت های بروز اجاره ویلا را به صورت کامل در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر اجاره شما می توانید قیمت خرید ویلا در شهرک غرب را نیز در املاک مثلث به صورت جامع مشاهده کنید.

اگر دوست دارید درباره اجاره ویلا در سعادت آباد اطلاعات به دست آورید، کلیک کنید. 

هدیه گران قیمت فدراسیون تهران به رونالدو

یکی از اتفاقات جذابی که با ورود رونالدو به ایران رقم خود هدیه لوکسی بود که فدراسیون برای این بازیکن تهیه کرده بود. جالبه که این فرش یکی از لوکس ترین کالاهای ایرانی است و حدود 3 الی 4 میلیارد تومن قیمت دارد. فدراسیونی که توانایی پرداخت دستمزد بازیکنان و مربی ها را ندارد برای به یادگار قرار دادن نام ایران در ذهن آقای گل جهان حاضر شده که حتما بهترین ها را رقم بزند. 

جالبه که بدانید مسیر رفت و آمدی که برای رونالدو تعبیه شده بود نیز در یک روز درجا آسفالت شده. احتمالا دوست دارید سوئیت لوکس رونالدو در اسپیناس را مشاهده کنید. می توانید به راحتی در قطبنما آن را مشاهده کنید.