املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

املاک مثلث

شهرک غرب تهران شامل چه محله‌هایی است؟

ساخته شدن فاز هفتم شهرک غرب سبب افزایش وسط این محله شد. به همین علت آنرا به چند زیر مرحله تقسیم کردند که اصلی ترین تفاوت ها بین زیر محله های شهرک غرب شامل قیمت خانه، تفاوت بافت ساختمانی، وجود یا عدم وجود خانه های ویلایی، تعداد آپاتمان های مسکونی، دسترسی و دنج بودن می باشد.

محله های شهرک غرب تهران عبارت اند از:

در سال‌های اخیر بسیاری از محله ها و خیابان های شهرک غرب تهران مانند ایران زمین، فرحزادی، زر افشان و خوارزم نسبت به سایر بسیار محبوب شده اند که البته به مهم ترین دلایل آن اشاره نمودیم.

سازه ها و ساختمان های شهرک غرب تهران | برج های شهرک غرب تهران


خرید ملک در منطقه 2 تهران قیمت به همراه جدول

قیمت زمین

قیمت زمین بسته به نوع قرارگیری محل و موقعیت آن متفاوت است. برای مثال اگر شما زمینی در منطقه 1 تهران داشته باشید که از دسترسی و موقعیت مکانی قابل تاملی برخوردار نباشد با وجود قرار داشتن در این منطقه ممکن است که از قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب ارزان تر تمام شود. بنابراین در قدم اول باید این را در نظر داشته باشید که ملک شما در کجا قرار دارد به چه امکاناتی دسترسی دارد و ارزش محله ای که در آن ملک واقع شده است به چه صورت می باشد.

قیمت های ملکی در منطقه 2

امکانات و خدمات محلی 

زندگی بدون امکانات برای تمامی افراد به یقین سخت و غیر ممکن است، برای مثال برای شما راحت تر است که مدرسه بچه تان در یک خیابان آن طرف تر از محل سکونتتان باشد یا در محله ای دیگر؟


این امکانات هستند که زندگی را باری شما راحت تر می کند و وجود آنها امکانات لاکچری به حساب نیامده بلکه لازم و ضروری است، از این رو اگر از ملک مد نظر بازدید کردید و لوکس و نوساز است بهتر است در قدم بعدی به امکاناتی که در اطراف آن قرار دارد نیز توجه داشته باشید. این از اهم ترین موضوعات می باشد. اگر نگاهی به آپارتمان های سعادت آباد داشته باشید می بینید که بیشتر خیابان های این محله از امکانات قابل توجیه و خوبی برخوردار است و می تواند یکی از گزینه ها برای خرید ملک در منطقه 2 به حساب آید.


کیفیت سازه ساختمانی

در این بخش باید به سراغ یک بازدید کلی از سازه بروید که مشاوران املاک مثلث می توانند به شما در این زمینه کمک کنند چرا که منطقه 2 تهران به صورت اختصاصی زیر نظر این مجموعه می باشد. از سمتی دیگر پیش از هر معامله ای آن هم با چنین قیمت هایی دیدن ملک واجب ترین بخش کار است. اگر به واحد مورد نظر رفتید حتما دستی به دیوار ها بکشید و به درها و نوع سازه دقت کنید. حتی طراحی داخلی خانه نیز خیلی مهم است؛ گاهی اوقات ممکن است که سازه شما تمامی امکانات قبلی را داشته باشد ولی طراحی داخلی آن اصلا نیاز زندگی شما را برطرف نکند. این ها از جمله دیگر نکات در هنگام خرید ملک می باشد.

خرید ملک در منطقه 2 تهران قیمت به همراه جدول

مذاکره و معامله 

این بخش را می توان یکی از بخش های مهم صاحب ملک شدن دانست، چانه زنی و پیدا کردن قیمت واقعی در کنار آن محاسبه کردن حق کمیسیون املاکی ها همگی از جمله المان هایی است که باید در هنگام مذاکره و تعیین قیمت آخر در نظر داشته باشید. این موارد از جمله المان هایی است که باید به آن دقت کرد.

قیمت های ملکی در منطقه 2 تهران 

منطقه 2 تهران از جمله بخش هایی است که محله های متعددی با قیمت های متنوع را در خود دارد. از لوکس ترین محله های منطقه 2 تهران که شامل سعادت آباد و شهرک غرب می شود تا صادقیه و آریا شهر که از جمله بخش های اداری و تجاری این منطقه به شمار می آید هر یک قیمت های جدول به صورت خلاصه تمامی این قیمت های ملکی را برای شما به نمایش بگذارد.

شمال منطقه 2

در ابتدای راه بهتر است به بخش بالایی این منطقه بپردازیم. این بخش از محله های متعددی از جمله محله پرواز و فرحزاد تشکیل شده است که هر یک از آن ها جذابیت های خاص و مخصوص خود را دارند.

محله پرواز

محله پرواز در شمال غربی شهر تهران با یک تاریخچه قدیمی و دل نواز است. این محله در منطقه 2 در نزدیکی شهرک غرب و سعادت آباد تهران قرار گرفته است، این محله امکانات متعددی را در خود جای داده است؛ اما از ویژه ترین بخش های این منطقه می توان به هتل استپیناس پالاس و پارک پرواز اشاره کردپارک پروازی که به تنهایی در خود پارک های متعددی از جمله:

ژوراسیک پارک، باگز لند، جانگل لند را در خود جای داده است و در کنار این ها در هنگامی که می خواهید به سراغ غذاخوردن بعد از یک تفریح طولانی مدت بروید می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم که در نزدیکی این پارک واقع شده است و با فودکورت هایی که دارد می تواند دست شما را برای انتخاب باز بگذارد. اگر دوست دارید با هر یک از این ها آشنایی داشته باشید املاک مثلث برای شما به صورت اختصاصی مقالات جداگانه ای در سایت قرار داده تا شما را به سمت بهترین ها هدایت کند.

در قدم دوم در این منطقه بهتر است به سراغ اقامتگاه رونالدو برویم. این بازیکن که با ورود خود یک انقلاب متفاوتی را در جهان راه انداخته است و با اقامت 48 ساعته خود قیمت اتاق های هتل اسپیناس را زمین تا آسمان تغییر داده است یکی دیگر از جاذبه های گردشگری است که می توانید در نظر داشته باشید رستوران لوکس هتل اسپیناس که باید آن را برای آخر هفته های خود رزرو کنید می تواند یک شب رمانتیک و زیبا را برای شما رقم بزند.

فرحزاد

فرحزاد تهران یکی از محله های شناخته شده و محبوب درمیان جوانان است. شاید انتخاب فرحزاد برای شب های آخر هفته ها گزینه خیلی خوبی به شمار نیاید چرا که این محله می تواند با ترافیک های طولانی و طاقت فرسا شما را مورد آزار و اذیت قرار دهد. اما برخی از افراد هستند که برای غذا خوردن در کنار رودخانه فرحزاد و یا خوردن یک غذای ایرانی خوش عطر و طعم در بهترین رستوران های فرحزاد انتخاب می کنند که این ترافیک های طولانی مدت را تحمل کنند.

اگر شما دوست دارید که با بهترین رستوران ها و محبوبترین جاذبه های گردشگری واقع در فرحزاد آشنایی کامل داشته باشید می توانید به املاک مثلث مراجعه کنید.